homepage_icon2

Customer Experience (CX)

Βάλτε τον πελάτη στο επίκεντρο όσων κάνετε

Ο στόχος του Customer Experience (CX) είναι να βάλετε τις ανάγκες του πελάτη στο επίκεντρο της εταιρεία σας και να διασφαλίσετε ότι σε κάθε αλληλεπίδραση, με τον οργανισμό σας, ο πελάτης θα έχει μια άψογη εμπειρία. Παράλληλα με το Customer Experience, δίνουμε έμφαση στην εμπειρία των εργαζομένων, καθώς είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρξει επιτυχημένο CX. Ό,τι συμβαίνει μέσα σε μια εταιρεία, πάντα καταλήγει να επηρεάζει τον πελάτη και την εμπειρία του με τον οργανισμό σας.

 

Θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική νοοτροπία Customer Experience για τον οργανισμό σας, που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε. Θα αξιολογήσουμε την ετοιμότητα του οργανισμού σας στο CX, ώστε να γνωρίζουμε πού πρέπει να επικεντρωθούμε και θα σας βοηθήσουμε να καθορίσετε τη CX στρατηγική που σας ταιριάζει —  λαμβάνοντας υπόψη τον σκοπό (purpose) της εταιρείας σας. Θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε ένα σωστά δομημένο CX πλαίσιο, εισάγοντας τους 6 πυλώνες του CXPA Framework, μαζί με βασικά CX εργαλεία και μεθοδολογίες — όπως customer personas, customer journeys, και άλλες design μεθοδολογίες.

Indicative Tools & Services:

services_01_01

CX
Audit

Κατανοήστε και χαρτογραφήστε την υπάρχουσα ετοιμότητα σας στο Customer Experience, χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία όπως ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, και παρατήρηση συγκεκριμένων εταιρικών λειτουργιών κ.λπ.

services_02_02

CX
Leadership

Αυτό το workshop έχει σχεδιαστεί για να εισαγάγει τις βασικές έννοιες του CX στην ομάδα ηγεσίας της εταιρείας σας —  με βάση το πλαίσιο του CXPA — και να τις συνδέσει με το Purpose/Culture Map σας.

services_01_02

CX Leadership
Coaching

Τα coaching sessions θα βοηθήσουν την ηγετική ομάδα του οργανισμού σας να κατανοήσει πώς ο ρόλος της επηρεάζει το Customer Experience στην εταιρεία.

services_01_04

Ambassadors
Program

Η μεθοδολογία μας για τη δημιουργία και ανάπτυξη προγραμμάτων CX-Ambassador βασίζεται στο μοντέλο Tribal Leadership, και έχει σχεδιαστεί για να διαδώσει το πνεύμα του CX σε ολόκληρο τον οργανισμό σας.

services_02_05

CX
Masterclass

Αυτό το workshop καλύπτει όλες τις βασικές έννοιες του CX και τις συνδέει με τη CX στρατηγική της εταιρείας σας. Ως ένα από τα βασικά εργαλεία παρουσίασης του CX, αυτό το workshop υλοποιείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο σε ολόκληρο τον οργανισμό σας — με κύριο στόχο την καθαρότητα σκοπού.

services_02_06

Customer Journey
Mapping Workshop

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κατανοήσετε πραγματικά την οπτική του πελάτη σε σχέση με τον οργανισμό σας, να εντοπίσετε και να αντιμετωπίσετε βασικές αδυναμίες (pain points) στον οργανισμό σας, και να δημιουργήσετε καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες σας.

Ελάτε σε επαφή μαζί μας

Νιώθετε ότι η εταιρεία σας πρέπει να γίνει πιο πελατοκεντρική και να βελτιώσει το CX της?
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.