Customer Experience (CX)
Βάλτε τον πελάτη στο επίκεντρο όσων κάνετε
Ο στόχος του Customer Experience (CX) είναι να βάλετε τις ανάγκες του πελάτη στο επίκεντρο της εταιρεία σας και να διασφαλίσετε ότι σε κάθε αλληλεπίδραση, με τον οργανισμό σας, ο πελάτης θα έχει μια άψογη εμπειρία. Παράλληλα με το Customer Experience, δίνουμε έμφαση στην εμπειρία των εργαζομένων, καθώς είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρξει επιτυχημένο CX. Ό,τι συμβαίνει μέσα σε μια εταιρεία, πάντα καταλήγει να επηρεάζει τον πελάτη και την εμπειρία του με τον οργανισμό σας.
Θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική νοοτροπία Customer Experience για τον οργανισμό σας, που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε. Θα αξιολογήσουμε την ετοιμότητα του οργανισμού σας στο CX, ώστε να γνωρίζουμε πού πρέπει να επικεντρωθούμε και θα σας βοηθήσουμε να καθορίσετε τη CX στρατηγική που σας ταιριάζει — λαμβάνοντας υπόψη τον σκοπό (purpose) της εταιρείας σας. Θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε ένα σωστά δομημένο CX πλαίσιο, εισάγοντας τους 6 πυλώνες του CXPA Framework, μαζί με βασικά CX εργαλεία και μεθοδολογίες — όπως customer personas, customer journeys, και άλλες design μεθοδολογίες.
Indicative Tools & Services:
CX
Audit
Κατανοήστε και χαρτογραφήστε την υπάρχουσα ετοιμότητα σας στο Customer Experience, χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία όπως ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, και παρατήρηση συγκεκριμένων εταιρικών λειτουργιών κ.λπ.
CX
Leadership
Αυτό το workshop έχει σχεδιαστεί για να εισαγάγει τις βασικές έννοιες του CX στην ομάδα ηγεσίας της εταιρείας σας — με βάση το πλαίσιο του CXPA — και να τις συνδέσει με το Purpose/Culture Map σας.
CX Leadership
Coaching
Τα coaching sessions θα βοηθήσουν την ηγετική ομάδα του οργανισμού σας να κατανοήσει πώς ο ρόλος της επηρεάζει το Customer Experience στην εταιρεία.
Ambassadors
Program
Η μεθοδολογία μας για τη δημιουργία και ανάπτυξη προγραμμάτων CX-Ambassador βασίζεται στο μοντέλο Tribal Leadership, και έχει σχεδιαστεί για να διαδώσει το πνεύμα του CX σε ολόκληρο τον οργανισμό σας.
CX
Masterclass
Αυτό το workshop καλύπτει όλες τις βασικές έννοιες του CX και τις συνδέει με τη CX στρατηγική της εταιρείας σας. Ως ένα από τα βασικά εργαλεία παρουσίασης του CX, αυτό το workshop υλοποιείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο σε ολόκληρο τον οργανισμό σας — με κύριο στόχο την καθαρότητα σκοπού.
Customer Journey
Mapping Workshop
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κατανοήσετε πραγματικά την οπτική του πελάτη σε σχέση με τον οργανισμό σας, να εντοπίσετε και να αντιμετωπίσετε βασικές αδυναμίες (pain points) στον οργανισμό σας, και να δημιουργήσετε καλύτερες εμπειρίες για τους πελάτες σας.